Тренування та спорт

Обладнання для фітнес-клубу та тренажерного залу. Яке, де і на що купити?

Купівля обладнання для фітнес-клубу проводиться в кілька етапів. Основним з них є складання специфікації або переліку обладнання. Тут ми визначаємо функціонал, конфігурацію, види тренажерів та інвентарю, їх кількість.

Потім приступаємо до наступного етапу – вибору бренду і ціни. Але від чого варто відштовхуватися при складанні специфікації і виборі бренду обладнання? – запитаєте ви. А ми як завжди відповімо: з концепції клубу.

З неї починається будь-який грамотний фітнес-проект. Вона визначає планування, дизайн, оснащення, формат роботи і багато іншого. Вибір фітнес-обладнання залежить від наступних параметрів концепції: формат клубу, ціновий сегмент, локація, цільова аудиторія клубу і площа його приміщень.

Формат клубу: повноформатний фітнес-клуб з басейном, невелика фітнес-студія, » качалка”, фітнес-центр в готелі або офісі і т. д. від формату клубу залежать види обладнання та їх ціновий сегмент.

Повноформатний клуб повинен бути оснащений максимально функціонально. А для тренажерного залу “біля дому” перелік обладнання зведеться до оптимального набору силових тренажерів і вільних ваг. Локація клубу: розташування (бізнес-центр, спальний район, готель, ТЦ та ін.

), інфраструктура навколо, конкурентне середовище. Впливає на вибір видів обладнання. Наприклад, якщо клуб відкривається по сусідству з фітнес-студією, що пропонує групові заняття йогою, танцями, гімнастикою, наш упор повинен бути в бік кардіо і силових тренажерів.

Цільова аудиторія: стать, вік, цілі відвідування. Від неї так само залежить вибір видів тренажерів та інвентарю. Специфікації обладнання фітнес-центру для постояльців готелю, фітнес-студії для жінок і тренажерного залу для працівників бізнес-центру будуть разюче відрізнятися один від одного.

Площа приміщень. Впливає на кількість одиниць обладнання. При розстановці обладнання в заданому приміщенні перед експертами постають дві різноспрямовані завдання.

З одного боку, площа потрібно використовувати максимально ефективно-кожен квадратний метр приміщення повинен приносити прибуток. З іншого боку, необхідно зберегти простір і комфортні умови для пересування і активних тренувань клієнтів клубу. 500 кв.

метрів-площа повноцінного тренажерного залу, який повинен бути обладнаний максимально функціональноціновий сегмент клубу: преміум, бізнес, економ. Впливає на вибір бренду і цінового сегмента обладнання. Які види обладнання існуютьфітнес-обладнання групується за основними функціональними зонами клубу: обладнання для тренажерного залу – головна група, яка включає в себе наступні підгрупи: кардіотренажери;блокові тренажери;тренажери, навантажувані дисками;лави;грифи, диски, гантелі; інвентар для функціонального тренінгаобладнання для аквазони (басейну):інвентар для аквааеробіки; інвентар для плаваніяобладнання для залу групових програм і персональних тренувань: інвентар для йоги, пілатесу;Гімнастичний інвентар;Trxобладнання для сайкл-студії – професійні сайклінг-тренажериобладнання для залу єдиноборств і боксу.

Базове обладнання для зони тренажерного залаУ кого купувати обладнання: бренди, виробники, постачальникиглавні характеристики фітнес-обладнання: безпека, ефективність, функціональність і надійність (довговічність). У пошуку тренажерів, які будуть відповідати зазначеним вимогам і відповідати концепції клубу, варто віддати перевагу перевіреним брендам. Міжнародна мережа фітнес-клубів X-FIT співпрацює з кількома світовими виробниками професійного фітнес-обладнання: LIFE FITNESS, TECHNOGYM, MATRIX, PRECOR, AEROFIT, INTENZA, FORMAN.

Більшість з них роблять упор на певний ціновий сегмент. Але найчастіше в їх асортименті присутні лінійки різних класів обладнання. Сегменти, в яких представлені бренди фітнес-оборудованіячасто концепція клубу вимагає комбінованих рішень у виборі бренду і цінового сегмента.

Наприклад, в клубі з акцентів на силовому тренінгу високої якості, можна заощадити на кардіотренажерах – найдорожчому вигляді фітнес-обладнання. У таких випадках варто також звернутися до дистриб’юторів або постачальників, які співпрацюють з декількома брендами і запропонують комплексні рішення для вашого клубу. Наприклад, MFITNESS, FITLAND та ін На що купувати обладнання: власні, позикові кошти і лізинг оснащення тренажерного залу вимагає досить великих фінансових вкладень.

Ще на етапі бізнес-планування і бюджетування власникам потрібно визначитися з джерелами фінансування всіх статей витрат, в тому числі витрат на покупку обладнання. Середня вартість обладнання для фітнес-клубу: 5000 руб. / 1 кв.

м. площі. Основні джерела фінансування: власні кошти засновників (інвесторів), кредит у банку, лізинг обладнання.

Останнім часом лізинг, тобто отримання обладнання на підставі договору фінансової оренди, стає все більш популярним. Фітнес-клуб швидко оснащується необхідними тренажерами та інвентарем без великих одноразових витрат. Список документів, що подається в лізингову компанію разом із заявкою, значно коротше списку, запитуваного банками для видачі кредиту.

Порядок їх оформлення та надання також спрощено. До того ж лізингові платежі в повному обсязі включаються до складу витрат при розрахунку податку на прибуток клубу, зменшуючи оподатковувану базу і оптимізуючи податкове навантаження. У мережі фітнес-клубів X-FIT розроблена система фінансової підтримки для франчайзі.

Експерти допоможуть виробити оптимальний план фінансування витрат на покупку фітнес-обладнання. X-FIT співпрацює з банками та лізинговими компаніями, що пропонують пільгові умови кредитування та фінансової оренди для партнерів мережі по франшизі. Тренажерний зал площею 800 м2 фітнес-клубу X-FIT ФУТУРІС, м Мінськ потрібна допомога у виборі обладнання? Отримайте доступ до багаторічного досвіду, готову специфікацію, контакти кращих постачальників і знижку для партнерів.
Замовте зворотний дзвінок на сайті, і наші експерти зв’яжуться з вами.

Related posts

Leave a Comment